aT3nT1E ! c0NSuMul p0aT3 pr0v0Ca plAc3r3 !

May 10, 2006

STOP gânduri. PLAY filme...


Îţi iei la revedere de la prieteni, de două ori chiar, căci e greu să pleci atît de târziu şi atât de obosit...îţi pui căştile, apeşi play şi pleci lăsând în urma ta dezamăgiri, iluzii, speranţe, aşteptări, dorinţe sau zâmbete.


“În Titan, la Potcoava...vă rog...”
SWAYZAK...am găsit! Pune CD-ul – Gata! apăs Play...
Taximeristul în maşina căruia sunt, nu are mai mult de 29 de ani şi totuşi arată un pic mai bătrân. Nu e căsătorit căci decepţiile în dragoste au început odată cu pierderea virginităţii... acea femeie era măritată şi chiar dacă bărbatul ei mirosea întotdeauna a ţuică de boască, nu s-a îndurat să-l părăsească. Păcat! – Ar fi avut grijă de ea... Apoi a urmat Ilinca, o fată cuminte, de la ţară. Îi venise vremea măritişului şi mă’sa ar fi vrut s-o mărite la oraş. Dar n-a fost să fie, că ea îl plăcea pe altul şi oricât de înţeles era el cu mă’sa, n-a vrut nici în ruptul capului...
Acum locuieşte singur într-o garsonieră comfort II şi hârbul ăsta vechi pe care face taximetrie şi l-a cumpărat din banii luaţi pe o bucată de pamânt vândut la ţară...”Dacă mă iubeşte cineva acolo, sus... sper să-i ţină frânele până acasă...”
Îşi cumpără rar haine – probabil din IDM, dar şi acolo s-au scumpit în ultima vreme, sau de la piaţa Sudului, La Castani… şi îi lipseşte foarte tare perioada în care terminase liceul cu specializarea electrician sisteme frigotehnice şi aştepta să-i dea statul casă…ehe!…ce vremuri…

STOP! - “Aveţi să-mi daţi patruj’ de mii rest?” îl întreb... “N-am decât o hârtie de cinzeci de mii toţi banii...”, spune el spăşit...
Ăsta a fost filmul meu pe SWAYZAK...

6 Comments:

  • pacat ca amaratul si harbul lui nu cunosc (inca) notiunea de "film" sau de "film foarte tare" si pacat ca nu erati pe acelasi "film", ca atunci ma faceam critic de film iar aceasta era cronica mea :)

    By Anonymous Anonymous, at 4:34 PM  

  • dar sa nu ne enervam...

    By Anonymous Anonymous, at 5:26 PM  

  • trist filmul tau cu taximetristul...frumos scris..dar trist...ai vazut in el..viata pe care o au( probabil), 60% dintre barbatii romani...cred k mai bine te uitai pe geam, si scriai despre culoarea verde a copacilor:)))

    By Anonymous Anonymous, at 6:46 PM  

  • swayzak chiar rulez...si pana la urma, fiecare cu filmu' lui, nu? mie totusi mi se pare mai optimist nenea swayzak :)

    By Anonymous Anonymous, at 7:07 PM  

  • indicativ 112 de la glucoza

    By Anonymous Anonymous, at 11:08 AM  

  • Daca faceai regie Jim JARMUSCH juca la copii...

    By Anonymous Anonymous, at 12:28 PM  

Post a Comment

<< Home