aT3nT1E ! c0NSuMul p0aT3 pr0v0Ca plAc3r3 !

December 20, 2006

uite care-i faza.... (exercitiu de imaginatie!)


sa presupunem ca intr-o zi, ceva DinauntrulTuturorOamenilor, ceva adanc ingropat dincolo de cromozomi, micro si nanocelule, ceva ce doar o sonerie PolifoGenetica ar putea destepta... ne face o gluma cosmica. Lasati fara vocale, consoane, onomatopee, interjectii, injurii, expresii simandicoase, conventii sociale... intr-un cuvant... fara capacitatea de a comunica verbal, o stare generala de panica ar strabate fulgerator mica noastra planeta.

Avantaje:
vei folosi gura la tot ce-ai folosit-o si pana acum mai putin la comunicarea cu semenii tai.
presupun ca n-ai mai tipa la nimeni.
si nimeni n-ar mai tipa la tine.
n-ai mai injura de mama, de tata, de sfinti, n-ai mai spune pula, pizda, coaie, cacat, ai ramane fara de pacat caci n-ai mai lua NumeleDomnului in van.
n-ai mai fi injurat de mama, tata, de sfi.........., n-ai mai spune pu....., piz...., cac.....
unii poate ar reusi sa descopere ca universul nu se rezuma numai la propia lor persoana.
altii ar contempla tacerea, mai mult decat de obicei.
muzica s-ar schimba total, nu credeti?

si ar mai fi o groaza de avantaje....dar o sa va las pe voi sa le treceti in comentarii. Sper ca le veti pune pe cele foarte evidente, caci eu am incercat sa "va sparg" cu imaginatia mea. Voi sa nu faceti asta... sa fiti tacuti, cu alte cuvinte....

1 Comments:

  • Am tot intrat si eu in jocul asta de imaginatie. Fara sunet. E cumplit. Am incercat sa nu vorbesc o zi intreaga. Am reusit fiindca am stat singura in casa.
    S-a terminat totul cand am urlat la taximetristul care nu intelegea adresa de pe bilet. :)

    By Anonymous Anonymous, at 4:51 PM  

Post a Comment

<< Home