aT3nT1E ! c0NSuMul p0aT3 pr0v0Ca plAc3r3 !

July 25, 2006

mai oameni buni...


Unii s-au temut ca am iesit din randul bloggerilor. S-au temut pentru mine si pentru sanatatea mea mintala, adika au crezut ca am inceput sa fac la munca ceea ce toti ceilalti fac! Adika sa muncesc si atat!
Altii, invidiosii, s-au bucurat ca nu mai bloghez... io n-am sa-i inteleg pe acestia!
Oricum... m-am intors, desi n-am plecat. Dar chiar daca plecam... unde m-as fi putut duce?
Bine te-am gasit blogule, bine te-am gasit...

PS. Am incercat timp de 20 de min si 11 secunde sa bag o poza la textul asta, dar nu s-a incarcat!
Sa ma pis pe netu' asta... scuse my french...

PS 0.1 Am uploadat in sfarsit poza asta nenorocita...

4 Comments:

  • pai hai, asteptam comeback-ul :)

    By Anonymous Anonymous, at 3:01 PM  

  • bai Schultzache, tu nu ma crezi dar fi sigur ca va veni o vreme cand iti va fi jena de toate comentariile astea asternute pe blogul tau. Dar va fi prea tarziu ele vor fi fost deja citite si arhivate in constiinta publica si raul va fi fost deja facut....si atunci iti vei aminti de mine

    By Anonymous Anonymous, at 3:17 PM  

  • mai frate, de pe exploraru meu nu se vede nici un post nou, ca dracu se intampla?
    noroc cu mozilla
    deci baga, ca mie imi place sa " te citesc"
    :P

    By Anonymous Anonymous, at 6:22 PM  

  • eu nu m-am ganditr niciodata ca ai renuntat la blog...m-am obisnuit cu tine: din ce in ce mai rar, dar din ce in ce mai bine. bravo boy! :))

    By Blogger andreea, at 3:22 PM  

Post a Comment

<< Home