aT3nT1E ! c0NSuMul p0aT3 pr0v0Ca plAc3r3 !

May 18, 2006

Numarul II - acelasi party...


La întoarcere maşina în care ne aflam a derapat şi a izbit parapetul. Bagajele ne-au zburat pe şosea iar din spate a FrânatDerapat puternic un camion de ceva mai mult de zece tone. Drumul înapoi a durat 12 ore.Douăsprezece ore de flash-uri, "ce-ar fi fost dacă..." şi "bine că n-a fost altfel..."

Vineri, ora 12.00 plecarea – autocar din Autogara Militari. 5 ore de mers, mi-au amorţit “obrajii”. Pe drum... program de divertisment. Der Kickboxser a.k.a Sport Sângeros – dublat în germană, tradus de “MareaVoceVideo”- această NicolaeCeauşescu a casetelor video – Mariana Nistor! M-am dat jos în Tălmaciu – ploua! - am prins imediat o ocazie până de sub munte - Turnu Rosu.
În Turnu Roşu am pus bagajele în maşina unuia dintre organizatori şi am luat-o’ncet la deal... n-a fost mult de urcat. 11 km. Aproximativ.
A meritat! Drum initiatic, urcuşul de 11 km, l-am terminat gâfâind şi am constatat că suntem într-o vale superbă, oamenii zâmbesc mai des decât îţi ocolesc privirea şi că organizatorii au o vorba bună pentru fiecare om venit. Timp de două seri, ne-au (în)cântat, Styx [Global] Dreamtime Enhancer [Germany] Atma [Headroom Productions] Chaikovsky [Sibiu], Oniric [Timisoara], djane Sister Candy [Oradea] – nu mă întrebaţi cum arată fiecare pentru că în atunci nu eram prezent. Mă aflam departe, foarte departe, în faţa unei supernove care exploda, ca apoi din norul de praf cosmic să se formeze CaleaLacteePamântulOmul. Luna plină dădea umbră pădurii, iar MoştenireaGenetică îmi trezea amintiri din timpuri ancestrale, din timpurile în care strămoşii noştrii venerau zeiţa nopţii. Acum e luni dimineaţa. Ceasul sună şi-mi aminteşte că trebuie să fiu într-un anumit loc la o anumită oră. Locul se numeşte serviciu, iar ora e obligatorie.
Dar oamenii sunt făcuţi din praf de stele şi nimic nu poate schimba asta...

11 Comments:

  • si...pachetul ala de tigari..singurul nerecuperat dupa accident unde dracu s-a dus???????

    By Anonymous Anonymous, at 8:34 PM  

  • bai, nush frate, sa fie un semn cu pachetul ala de tigari? :D

    By Anonymous Anonymous, at 11:34 AM  

  • text bun, by the way, chiar fte bun. da' in fine, poate sunt subiectiva...

    By Anonymous Anonymous, at 11:36 AM  

  • Probabil ca cineva ti-a mai dat o sansa stiind ca mai ai ceva datorii de achitat pe lumea asta.
    Textul ca textul frate, am picat ce sa-ti zic....da' feelingul, e feelingu cum e frate, zici si mie!

    By Anonymous Anonymous, at 1:33 PM  

  • e un semn cu pachetul clar...
    singura chestie pe care mi-o amintesc era ca era super frumos afara si ca eram inconjurati de un super peisaj...si toata starea aia post schoc combinata cu astea mi-au taiat orice dorinta de initiativa si la unmoment dat a incetat sa-mi pese de toate...si m-am intors cu spatele si mi-am ros unghiile vreo ora... :))

    By Anonymous Anonymous, at 1:45 PM  

  • aaaaaa stiu ce s-a intamplat cu tigarile...
    s-au facut praf ...de stele...
    :P

    By Anonymous Anonymous, at 1:46 PM  

  • lasand pe bindu la o parte, frecventa supernovelor este de aproximativ o supernova intr-o galaxie o data la o suta de ani. iti dai seama ce sansa ai avut sa nimeresti una chiar in vremile noastre?.....plus ailalalta de care zicea palade si poti sa zici ca te iubeste cel vechiu de timp

    By Anonymous Anonymous, at 1:50 PM  

  • concluzia cu accidentul: schultzache e ala norocosul, ala cu prafu de stele, si noi, numai by default ca eram cu el, am scapat...:))dar hai mai bine sa ne amintim de feeling...si ti-l "povestim" si tie palade

    By Anonymous Anonymous, at 2:26 PM  

  • poziiiiiiiii,
    cam cat de bine era cand a fost facuta poza aia?........:D

    By Anonymous Anonymous, at 4:23 PM  

  • for more pictures from the party:
    http://goa.justdesign.ro/index.php?folder=/goa%20party%20stramba%2012-05-2006/
    :P

    By Anonymous Anonymous, at 4:43 PM  

  • ba, era irina nistor, hihihi

    By Anonymous Anonymous, at 8:45 PM  

Post a Comment

<< Home