aT3nT1E ! c0NSuMul p0aT3 pr0v0Ca plAc3r3 !

August 22, 2006

Turist?!?!?!

Turistul... Japonez micut imbracat in alb, cu aparat foto compact si cu acumulatorii incarcati de 2 ori pe zi, la gramada si confundabil cu alti 52 de conationali???
E oare asta un sindrom pervers, specific secolului in care ne mandrim ca am deschis ochii?!?
Aveti o parere??? Hai s-o auda si urechile mele de roman abia iesit din tara...

(am cautat o poza cu toristul japonez dar nu am gasit... cred ca sunt scumpi la vedere...)

5 Comments:

  • sindrom pervers pt noi; pentru ei=organizare, tehnologie, cu alte cuvinte, un trai firesc. depinde de unghiul din care privesti

    By Anonymous Anonymous, at 12:04 PM  

  • Cu un "japonez micut imbracat in alb, cu aparat foto compact si cu acumulatorii incarcati de 2 ori pe zi, la gramada si confundabil cu alti 52 de conationali" am jucat eu odata carti. A fost tare frate, stai sa-ti zic...Cand tragam eu un popa el tragea un patru de trefla, cand dadeam de masa cu full-ul el sarea cu o pereche de dame. Varza ce mai, ma uitam la el cu superioritatea cocalarului de Bucuresti si ma gandeam cum de mi-a fost dat sa joc pocker cu un atat de superb specimen. Self-respectul atingea cote maxime, deja dupa primele maini nu mai priveam cartile - le simteam si ii cercetam sfidator privirea speriata ce licarea printre cele doua fante ascunse in spatele diopriilor halucinante. Tare frate, dominam. Am invins.
    Peste doi ani cu cine juca carti "japonezul micut imbracat in alb, cu aparat foto compact si cu acumulatorii incarcati de 2 ori pe zi, la gramada si confundabil cu alti 52 de conationali"? Cu prietena mea !!!

    By Anonymous Anonymous, at 11:41 AM  

  • ciudat lucru...nu imi aduc aminte sa fi jucat vreodata carti cu un japonez micut. si nici nu cred ca as juca decat pe dezbracatelea. asiaticii sunt sexi, ascultati-ma pe mine.

    By Anonymous Anonymous, at 12:49 PM  

  • o fi avand vreo legatura cu idee / simtul / dorinta de proprietate? stiu ca in perioadele mele de turist japonez, dorinta si motivatia era sa iau acasa cat mai mult din ce nu pot sa am, din ce nu stiu cand o sa mai vad. sa uit undeva printr-un sertar prafuit un turn eiffel, un pod din girona, o casa din bruxelles.

    sau cu memoria? sa nu uiti ca ai fost acolo?

    sau cu mandria? sa arati la tot satu' ca ai fost in locurile alea pe care ei le vad doar in carti sau la televizor? desi asta ar putea sa fie si impartasire dezinteresata.. e mai tricky.

    pana la urma am renuntat la poze de turist japonez din egoism, pentru a pastra doar pentru mine ce am vazut. a ajuns sa mi se para o insulta la adresa unui loc, sa pretinzi a-l defini printr-o mana de pixeli. si aici vorbesc de poze, nu de fotografii, aia e deja alta mancare de peste..

    By Blogger Sandra G, at 10:00 AM  

  • another dead blog!!! sad to see people give up so easily... sad..

    By Blogger Unknown, at 10:14 AM  

Post a Comment

<< Home