aT3nT1E ! c0NSuMul p0aT3 pr0v0Ca plAc3r3 !

December 20, 2006

scurta poveste despre spital.


in urma cu o saptamana am visat ca sunt pe o targa, intr-un spital de
oameni nebuni, urati ciudati, mutilati... mirosea a igrasie si a
mucegai, peretii erau scorojiti si plini de muschi. Targa ma plimba
prin spital si am trecut printr-o curte interioara a carui partial
tavan se sprijinea pe coloane inalte, intarite de plante agatatoare
uscate.
Am ajuns intr-un salon, cel mai urat salon din spital.... stateau
claie peste gramada si le lipseau ochi, membre, piele, bandaje curate,
dinti...doamne cat de urati erau... si au incercat sa ma sperie... La
sfarsit le-am spus..."Eu va stiu secretul.... voi sunteti ceii care
faceti minuni.... si cum echilibrul trebuie sa fie in toate... luati
asupra voastra raul..."
Au zambit si m-au lasat sa plec din vis.....

3 Comments:

  • Heavy words m' boy....Cum adica "cea mai urata camera din spital" , deci ai mai fost pe acolo.... Pupici dragi, G.

    By Anonymous Anonymous, at 12:58 AM  

  • echilibrul e un laitmotiv al blogului?

    By Blogger Moi, at 4:05 PM  

  • Visele, dupa parerea mea, sunt ceva foarte intim. Sunt ceea ce refuleaza mintea ta in mometele de detasre totala (paradoxal daca visam inseamna ca nu suntem detasati total, da o las asa ca merge). Ce inseamna intimitatea foarte personala. Pai inseamna sa poti sa boresti fara sa te vada nimeni, inseamna sa te caci si pisi fara a te simti stanjenit de nimeni, inseamna sa poti sa-ti ascunzi secretia aia urata si bubitele alea purulente care ti-au aparut de doua zile fara a fi deja discutate de toata lumea din jur, inseamna pe scurt a te feri sa arati celor din jur parte din reactiile tale urate , scabroase si care ti-ar strica total caretea de vizita. Cam asa sunt si visele. Ati martursi visele, a le povesti, a le pune pe pelicula este la fel de scarbos ca si cum ti-ai eviscera toate secretiile murdare si le-ai servi la masa, ca si cum trupul tau chiar daca a incetat sa mai produca lucruri stanjenitoare, va avea oricand o salvare in ceea ce produce mintea, va putea oricand sa dea o forma plastica imaginaiei si sa o arate tuturor looking like another kind of shit.

    By Anonymous Anonymous, at 2:08 PM  

Post a Comment

<< Home